Breus

Aquest blog ha canviat de títol i d'adreça. Des d'ara és El Camí literari de Roser Caño Valls

dilluns, 14 d’agost del 2023

14 aniversari del primer llibre "A l'altra banda del riu"


L'any 2009, vaig publicar el meu primer llibre, A l'altra banda del riu.  Un recull de contes que vaig anar escrivint durant els anys de carrera i posteriors.  Primerament, el pròleg, una obra d'art, va ser escrit per l'escriptor Alfons Navarret. Després un cop publicat el llibre, vaig fer presentacions a llibreries de Barcelona, i Girona. I la veritat és que alguns companys blocaires van dedicar ressenyes o petits comentaris al meu primer llibre.Avui celebrem que fa catorze anys d'aquella primera obra, si em permeteu l'expressió. No és pas el millor llibre, ni ha guanyat cap premi literari de renom, però per a mi, és l'inici del meu camí literari, sí que ho és. I de fet, l'any 2022 va veure la llum la meva darrera publicació: Les flors ho saben. Una primera aventura en el gènere de misteri. Així doncs, celebrem avui les 14 primaveres del llibre, A l'altra banda del riu, el qual l'any 2018 va ser reeditat, amb un relat més, i sota el títol A través del riu. Agraeixo des d'aquí totes les persones que ho van fer possible.